woensdag 12 november 2014

Fiet Fiet

Terwijl samlief voetbal kijkt en ik nog steeds twijfel of ik al niet achter mn naaimachine zou gaan zitten toch even een korte - of misschien toch niet zo korte blog- Ik zie wel waar het vandaag op uitdraait.

Het is trouwens door het voetbal dat ik eraan dacht om nog eens te bloggen. Ik hoorde het fluitgeluid van de scheids en dacht aan de vele fluitgeluiden die ik al hoorde eerder op de dag. Want jawel, onze jongste telg kreeg vandaag zijn testhoorapparaatje. Eentje nog maar, op zijn 'goeie' kant. Zijn goeie kant die nog steeds een stuk verstopt is door vocht. Zo'n apparaatje kun je vergelijken met een bril, die doe je ook uit voor je in bad gaat, je omkleedt, een dutje doet... En bij baby's kun je die soms beter ook uitdoen als ze patatjes eten ;-) Op een bril kun je dan nog een ruitenwisser installeren, maar bij zo'n hoorapparaat zie ik er geen mogelijkheid toe.

GOAL!(lombaerts) (match bel-ice)

Het ding moet trouwens ook heel erg goed in dat oortje passen, anders hoor je een geluid dat vergelijkbaar is met het geluid van het voetbalfluitje (om dubbelzinnigheden te vermijden noem ik het maar zo), of nog beter, met zo'n fluitketel, want die stopt ook niet met fluiten.
We hebben dus al redelijk gewrikkeld aan die bubbel zijn oren vandaag... Maar na een dag merk ik al verschil, plots is de mobile nóg interessanter - om maar te zwijgen van die tv- dus an sich toch een tevreden mama. En Ilai ziet er ook tevreden uit, een nieuwe wereld om te ontdekken.

En binnenkort ontdekken nog heel wat bubbeltjes een nieuwe wereld. Nu nog veilig in de dikke buiken - binnenkort in de armen van 'tante' of metje Ellen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten