zondag 10 januari 2016

3 to go

Nog drie keer slapen en het is zover. Sinds m'n laatste post is er heel wat gebeurd. Samengevat, een leuk feestje, een nieuwe job, een skireis zonder sneeuw, een leuk feestje en een nieuw jaar :)

Over het leuke feestje: mja, je moest erbij zijn.

Over de nieuwe job: boeiend. Leuk detail: de laatste week slaagde ik er al twee keer in om vloeistof door m'n neus te laten lopen. Great way to go Ellen!

De skireis was leuk, maar vermoeiend. Een 1.5 jarige en een bijna 3jarige in de bergen... Twas eens iets anders :) M'n grote mond zorgde er ook voor dat er een shorski geregeld werd ergens in februari. Eentje waar ik skiles zou nemen. Laat de nachtmerries maar komen...
En m'n mening over nummers van ABBA werd herzien.

Een nieuw jaar die heel wat stress met zich zal meebrengen. Al raken we er stilaan aan gewoon. Dat het moederschap me rustiger zou maken, was een dikke leugen. Al is een beetje chaos ook wat ik nodig heb, enkel rust zou me onrustig maken.

nog 3 x slapen en het is zover. Ilai zijn grote dag. Al beseft hij het niet. Zijn mama des te meer. Nog drie keer slapen... en dan krijgen jullie waarschijnlijk een verslag. Een verslag van het lange wachten en de angsten die we doorstonden. Tot dan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten