dinsdag 6 januari 2015

"wat een fantastisch prachtig jaar...

... en ik ben blij dat jij er deel van uitmaakte"

De zinnen die ik afgelopen weken meermaals zag passeren op facebook en consoorten. Ik was zo vrij er hier een mix van te maken. Want mixen kan ik goed, vraag het maar aan de mensen die moesten kotsen van mijn aperol spritz'en op oudejaar.

Ik ben héél blij voor jullie, dat jullie zo positief zijn over jullie jaar. Of dat jullie écht een fantastisch super jaar hadden. En dat jullie echt zo blij waren alle vierhonderd facebookvrienden n jouw jaar te hebben.

Vergeef me mijn cynisme. Ik sta toch wat kritischer tegenover 2014. Zowel in m'n persoonlijk leven als in onze maatschappij. Maar ik kies er heel bewust voor hier geen pleidooi te houden over 'de maatschappij'.
Maar over m'n eigen leven wil ik wel iets kwijt. 2014 was een jaar met ups en downs. Hoge ups en lage downs. Ik herinner me 2014 vooral als een jaar met héél veel kopzorgen, slapeloze nachten & twee prachtige zonen. Veel steun van mijn grote vent, af en toe gepaard met een lekkere gin tonic. Wat overigens hét drankje van 2014 was. Meer van dat in 2015 graag.
En graag minder dubsmash video's. 't Is erover, echt waar.
Meer lekkere etentjes graag - op naar de hertog jan-
Meer reizen graag - skireis 2015 here we come (je zal je best moeten doen om 2014 te overtreffen)
Meer zon graag (oké die gaat gepaard met de reizen- aangezien je in belgië nooit zeker bent)
Meer baby's graag (niet bij ons nee)
...
Minder luchtwegeninfecties
en meer slaap graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten